Steinex uvádí jarní marketingovou kampaň

Přední výrobce uzenin a masných výrobků ohlašuje nástup jarní kampaně s názvem "Mistrovské štýrské párky a klobásy".

Tato nová kampaň bude zasvěcena dvěma nejsignifikantnějším produktům Steinex, a to štýrským párečkům a štýrské klobáse, obě s 98% obsahem masa. Cílem této kampaně je opět zvýšit povědomí o značce Steinex a představit tyto vysoce kvalitní produkty jako gastronomická umělecká díla.

V rámci kampaně budou štýrské párečky a klobása hlavními hvězdami reklamních spotů, které budou natočeny s cílem podtrhnout jejich výjimečnou chuť a kvalitu. Společnost Steinex chce touto kampaní ukázat, že její výrobky nejen uspokojí chuťové buňky, ale také představují vrcholné řemeslo a umění.

Vít Steinhauser, obchodní ředitel společnosti Steinex, řekl: "Naši štýrské párečky a klobása s 98% masovým obsahem jsou vrcholem našeho mistrovství a dlouhé tradice v oboru zpracování masa. Tato kampaň nám dává příležitost přiblížit naše produkty zákazníkům jako gastronomické umělecké skvosty."

Společnost Steinex má za sebou dlouhou tradici v oblasti výroby uzenin a masných výrobků. Rodinná společnost oslaví letos 30 let od svého založení a vypracovala se z malé lokální výroby na pozici předního výrobce uzenin. Produkty Steinex jsou oblíbené nejen v České republice, ale také na mezinárodních trzích, jako jsou Slovensko, Rakousko, Maďarsko, Německo, Polsko a Kosovo.

Kampaň "Umění v chuti: Štýrské párečky a klobásy" bude spuštěna 10. března 2024 a potrvá až do konce měsíce, kdy vyvrcholí velikonočními svátky. Reklamní spoty budou vysílány na hlavních televizních kanálech a také budou k dispozici prostřednictvím in-store rádia řetězce Makro.

Celý kreativní koncept a mediální strategii kampaně vypracovala agentura Czech Promotion, která s námi úspěšně spolupracuje na dosažení našich obchodních cílů.

Společnost Steinex je pyšná na svou dlouhou tradici v oblasti uzenin a masných výrobků a věří, že tato kampaň přiblíží naše štýrské párečky a klobásu s 98% obsahu masa širší veřejnosti a osvěží pohled na naše produkty jako na gastronomické lahůdky.

Napsat komentář

Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.